Ordine-Credinţă-Onoare

Septembrie 16, 2008 la 6:20 am | Publicat în agit prop, muzica | 2 comentarii

Cromleh s-a format în iarna anului 2002 de cǎtre Cristian Hainic (chitarǎ + voce) şi Isac Vlad (chitara) în Galaţi şi s-a numit iniţial Sepulcral. Din anul 2004 Sepulcral devine Cromleh. Cromleh e încǎ o formaţie controversatǎ în România, din cel puţin douǎ motive: pe de o parte, mesajul „Unblack” transmis pe calea Black Metalului şi, pe de alta, acuzele aduse de unele voci dupǎ care Cromleh ar fi o formaţie de NSBM  cu toate cǎ acest lucru nu a fost niciodatǎ confirmat de membrii formaţiei.

 

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. te astept in capitala bai hainic ca sa-ti arat eu tie black metal adevarat , sau mai bine zis NSBM adevarat cu un intro de R.a.c si ceva dans pogo 😉

  2. In capitala am fost de mai multe ori, am dansat si pogo si am fost si la concerte r.a.c. 🙂

    cromleh a fost un proiect din 2002-2003 care s-a desfiintat cand am trecut cu totii la treburi mai serioase. Voi n-ati avut trupe prin liceu?


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

