passe partout d.p.

Decembrie 20, 2008 la 10:05 am | Publicat în agit prop | 2 comentarii

Compania Passe Partout DP a fost înfiinţată de către Dan Puric în anul 1999. Membrii companiei sunt actori amatori şi profesionişti de toate vârstele, dar cu precădere tineri de pâna în 35 de ani.

Ca mentor şi conducator al acestei companii, Dan Puric a urmărit îndeaproape evoluţia membrilor conducând numeroase antrenamente de step, pantomimă, dar şi invitând la conducerea acestor antrenamente personalităţi din diferite domenii (Bobby Rubenstein – SUA , Dakmar Brenda – Austria, Zhu Rong Fu – China).

Pe lângă  antrenamentele fizice şi aptitudinale, membrii companiei au fost instruiţi şi din punct de vedere etic, profesional şi estetic. Documentarea video şi lecturile de specialitate reprezintă un punct de maximă importanţă în antrenamentul acestor actori.

Desfasurându-şi activitatea sub forma unei scoli de elită în domeniul artistic, Dan Puric a reusit să realizeze împreună cu membrii companiei Passe-Partout DP spectacolele „Made in România”, „Costumele”, „Hic sunt leones”, „Cei 150” şi „Don Quijote”, ce s-au bucurat de mare succes în turneele, festivalurile şi concursurile la care au participat.

Prin activitatea susţinută, prin premiile, cronicile şi aprecierile redactate la adresa lui, Dan Puric repezintă o personalitate marcanta a culturii si artei din România, devenind de-a lungul anilor şi un punct de referinta în mediile de specialitate din Europa.

Passe Partout DP

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Am vazut linkul catre Death to the world pe care il ai pe margine. Intr-o vreme eram si eu un fel de fan de-a lor. Ma abonasem si la revista – interesanta. Poate o sa scriu ceva la Lanternativa despre ei.

    In plus, vroiam sa te intreb daca ai citit articolul meu despre „voci” astazi? Mentionam acolo o artista din Moldova – si tare as vrea sa stiu cum o cheama! Poate tu o poti recunoaste. Iata fragmentul:

    „cu destul timp in urma, am urmarit la televizor, o artista populara din Republica Moldova, care reproducea o gama extrem de bogata de sunete ce descriau, intr-un mod sau altul, relatia dintre om si animal: cum erau chemate gastele, porcii, caii sau vacile, cum se ademeneau pisicile, cainii sau puii de gaina… Am ramas impresionat si, in ciuda faptului ca eram doar un copil, aceasta emisiune nu am uitat-o nici pana astazi (din pacate nu imi mai aduc aminte de numele acelei artiste).”

    Multam fain!

  2. sunt vreo trei ani acu de când am citit un articol despre cei de la death to the world – cred că pe defunctul novopress românia , m-o impresiona povestea lor, or mai bine zis a unora dintre ei, chestia cu punkul apoi cautarea credinţei.
    ce am citit articolul „voci” sincer îmi spune ceva, dar nu ştiu răspunsul. sunt mulţi asemenea artişti „anonimi”, poate voi avea răspunsul 🙂 .


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

