legendele dacilor liberi

Februarie 20, 2009 la 4:53 pm | Publicat în agit prop, lectura, media alternativa | Lasă un comentariu

Au intrat la tipar „Legendele dacilor liberi”, de Dragobete avem carte calda. Cei ce doresc sa o comande, pot deja sa o faca  AICI.

Pregatim si o lansare cu cantec (Iulian Udrea si chitara lui), in data de 7 martie, ora 13, la Muzeul National de Istorie din Bucuresti (Calea Victoriei 12), in cadrul Salonului de Carte.  In prezenta celor doi autori, desigur. Dar despre asta vom vorbi mai incolo.

Iata si cateva vorbe din prefata pe care le-am facut-o baietilor:

„Cand se va întoarce Deceneu?” – l-am întrebat pe Felix Crainicu. „Intoarcerea lui Deceneu e o metafora”, mi-a raspuns. „Si totusi…”, insist eu, ca un copil caruia nu i s-a spus tocmai sfarsitul povestii. „Deceneu se va întoarce atunci cand vom fi pregatiti.” Eu îmi doresc si va doresc sa fim martori la aceasta intoarcere. Dar pentru ca asta sa se intample, e nevoie de credinta. Atat si nimic mai mult.

Editura Dacica

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

